Noutati despre interfete web si interfete evoluate

miercuri, 10 decembrie 2008

Web Workers

Am sa incep cu un disclaimer: acest post nu reprezinta o insiruire a unor idei personale. Mai degraba, am gasit niste lucruri pe net despre care consider ca ar putea fi utile si altor persoane, asa ca m-am gandit sa le public aici.

Azi am aflat ca a aparut un nou beta al browser-ului Firefox 3.1. Ca un programator curios, m-am dus si io pe site-ul lor ca sa vad ce lucruri noi aduce aceasta versiune. Printre chestiile insiruite se afla si informatii despre acesti "Web Workers". In fapt, un web worker este un "thread" (pun ghilimele deoarece notiunea de thread nu este neaparat identica cu ce se intelege prin thread intr-un sistem de operare) care executa cod Javascript.

In acest articol exista mai multe informatii despre partea cu Web Workers in Firefox 3.1. Partea cea mai interesanta o reprezinta acel cod Javascript a carui executie, chiar dureaza ceva timp...

Detalii suplimentare despre Web Workers gasiti pe site-ul: http://www.whatwg.org/specs/web-workers/current-work/

Ca observatie Web Worker-ii nu sunt specifici Firefox. http://www.whatwg.org/ sunt cei care se ocupa de intretinerea HTML.


Ionut

0 comentarii:

Arhivă blog