Noutati despre interfete web si interfete evoluate

joi, 4 decembrie 2008

Gliffy - un tool util cu o interfata web prietenoasa


L-am descoperit pe Gliffy in incercarea de a realiza o diagrama de retea decenta. Fiindca nu am Visio instalat si imi doream sa termin repede cu pasul acesta am cautat pe Google si foarte repede am dat peste acest website.

La ce este util Gliffy? Este un software online pentru crearea de diagrame, si in urma primei experiente cu interfata lui - ce contine toate functionalizatile potrivite si care este usor de utilizat - am ramas cu o impresie foarte buna. Gliffy ofera toata gama de diagrame de la floorplan-uri, la diagrame UML, flowchart-rui, retele si interfete utilizator. In plus, varianta basic, este gratuita, nelimitata in timp si ofera acces la toate shape-urile pentru diagrame. Totusi nu poti avea decat 5 diagrame publice - ceea ce este un trade-off mai mult decat rezonabil daca planuiesti sa il utilizezi ocazional pentru proiecte personale.

In concluzie, il recomand pentru realizarea de diagrame rapid, usor si fara costuri. Nu-i asa ca e grozav cand gasesti un tool online care face toata treaba de care ai nevoie, te scuteste de instalat alt program mare si complicat, si mai este si gratuit pe deasupra?

Daca aveti vreun tip despre alte software-uri online la fel de utile si usor de utilizat, nu ezitati sa ne lasati un comentariu.

1 comentarii:

Radu Enea 10 decembrie 2008 la 15:36  

De mult timp cautam ceva care sa ma satisfaca la capitolul asta. Aveti o echipa de oameni unul mai serios ca altul asa ca o sa iau de bun sfatul de a folosi aplicatia asta. O sa revin si cu impresii despre produs.

In alta ordine de idei, bun blogul. Cel putin Anca stiu ca mai are experienta la capitolul asta. Asa ca va urez numai de bine si la mai mare.

Arhivă blog